Продавець Інтернет магазин tanasku-torg.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1836 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Интернет магазин tanasku-torg.сom.ua
+380 (50) 661-58-49

Поширені питання

  • Які строки доставки товарів перевізниками?

    Термін доставки посилок укрпоштою по Україні становить 3-6 робочих днів

    Термін доставки посилок Новою поштою по Україні складає 1-3 робочих днів

  • Як оформити замовлення на нашому сайті?

    Замовлення оформляються тільки через корзину сайту, натисканням на кнопку "Купити"

    Замовлення оформляються через сайт, з обов'язковим залишенням електронної пошти

    Замовлення обробляються через електронну пошту(без зазначеного Вами електронної адреси при оформленні замовлення ― Ваше замовлення буде автоматично скасовано)

    Консультації по товарах за телефоном, вказаним на сайті

  • Якими перевізниками Ви відправляєте товар?

    Товар відправляється поштовими посилками(укрпоштою) та Новою поштою
  • Як уточнити актуальність цін на товари, виставлені на сайті?

    Ціни на всі товари відповідають дійсності
  • Який термін актуальності замовлення?

    Замовлення актуальне протягом 48 годин(для харків'ян 96 годин) після його обробки нашою компанією.Після закінчення цього терміну прохання уточнювати наявність і ціну товарів у нас на сайті
  • Які гарантії на товар?

    Товар обов'язково перевірятися перед відправкою.Товар упаковується під відеонаглядом

    Товар обов'язково перевіряється Вами при отриманні товару в офісі перевізників.

    Якщо при отриманні товару Вас щось не влаштовує:підім'ятий куточок упаковки, дрібні подряпини,неправильно укладений товар у посилці або щось інше -прохання негайно, не виходячи з офісу перевізника зв'язатися з нами по телефону для уточнення цих нюансів.Претензії (по зовнішньому вигляду товару) типу поспішав(а) і т. д ..при отриманні не відкрив, не перевірив , а відкрив тільки вдома ― не приймаються

    Гарантія на товар з розділів електроінструмент,ручний інструмент,техніка для дому,для кухні становить 14 днів з моменту отримання Вами товару.

    Ви можете повернути товар, якщо він Вам не підійшов(за дизайном,кольором і т. д) протягом 14 днів

    Прошу також звернути увагу умови придбання надувних виробів:матраців,диванів,м'ячів і т. д

    Придбаний товар відноситься до категорії непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, згідно з законом "Про захист прав споживачів" (побутова меблі, вироби з гумових матеріалів, призначені для особистого користування). Витяг з Постанови КМУ від 19.03.1994 р. за №172.

    В продукції ТМ Intex, Bestway шлюб трапляється дуже рідко, тому ця марка і придбала велику популярність серед надувних виробів. Компанія Intex та її уповноважені агенти або працівники не несуть відповідальності за пошкодження (такі як мікроотвори, подряпини тощо) спричинені недбалим поводженням, звичайним зносом, неправильною експлуатацією і необережністю або зовнішніми впливами.

    Якщо Вас не влаштовують ці умови прошу Вас не робити у нас покупки

  • В які терміни після оплати буде відправлений товар?

    99% товарів зазначених на сайті як "в наявності" відправляються на протязі 1-2 днів після повідомлення від Вас про оплату.

    Відправок товарів день у день немає

  • Как оплатить заказ? Как правильно уведомить о оплате?

    Реквизиты для оплаты товара Вы получаете на свою электронную почту после принятия нами Вашего заказа(от 5 минут до 4 часов).Если Вы не получили(не нашли у себя в электронной почте) от нас письма с реквизитами просьба связаться с нами по телефонам указанным на сайте

    ПОСЛЕ ОПЛАТЫ ОБЯЗАТЕЛЬНО ОТПИШИТЕСЬ НА МОЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ АДРЕС tanasku@yandex.ua

    (звонить нам , стоя возле терминала с чеком через минуту после пополнения, НЕ НУЖНО)

    (телефонувати нам, стоячи біля терміналу з чеком через хвилину після поповнення НЕ ТРЕБА)

    В письме нужно указать

    -точну дату поповнення

    -точний час поповнення

    -точну суму поповнення

    -кому надіслати товар

    -вказати службу доставки укрпошта або Нова пошта

    Вказати Місто

    -вказати адресу ( номер відділення для Нової пошти),куди потрібно надіслати товар

    -Ваш номер телефону

    -Вашу електронну адресу

    -Вказати куплені вами товари(код товару)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner